Nodarbību apraksts

 

VIDĒJAS INTENSITĀTES NODARBĪBAS

 

30+30 – nodarbība tiek dalīta nosacīti divās daļās – aerobajā daļā un spēka treniņā. Pirmajā daļā tiek izmantoti klasiskās aerobikas soļi veicot dažādas kustības. Otrajā daļā izmantojot inventāru tiek veikti spēka attīstīšanas vingrinājumi dažādām muskuļu grupām.

 

INTERVAL - Ja vēlies efektīvi un īsā laikā sadedzināt liekās kalorijas, paaugstināt spēku un izturību, izvēlies intervāla treniņu. Nodarbībā tiek kombinēti aerobie, spēka un līdzsvara vingrinājumi, pielietojot dažādu inventāru vai tikai ķermeņa svaru.

TAUKU DEDZINĀŠANA - nodarbība, kuras laikā tiek uzturēta ilgstoša un vienmērīga fiziskā slodze. Vērsta uz ķermeņa masas samazināšanu un vispārēju organisma stiprināšanu. Labs veids, kā atvadīties no liekiem kilogramiem. 
Nodarbība piemērota dažādiem fiziskās sagatavotības līmeņiem.

TOTAL BODY WORKOUT – vispārējs ķermeņa treniņš, kurā ir iekļauti gan aerobās slodzes vingrinājumi, gan spēka vingrinājumu kompleksi. Tiek izmantotas hanteles, nūjas, stieņi, stepa soli un gumijas espanderi. Piemērots jebkuram sagatavotības līmenim.

STEP (step body, step ABS) - stepa aerobikas nodarbība ar interesantu horeogrāfiju. Nodarbībā tiek izmantotas regulējama augstuma stepa platformas. Efektīvs treniņš sēžas un kāju muskulatūrai. Treniņa beigu daļā var tikt izpildīti arī spēka vingrinājumi citām muskuļu grupām.

TRX - piekares sistēmas treniņš, kurā galvenais slodzes elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Turoties ar rokām vai kājām pie speciālajiem rokturiem, cilvēks izpilda vingrojumus. Treniņsistēma attīsta spēku, izturību, stabilitāti, lokanību un dziļo muskulatūru. Treniņa laikā kā "apsmagojums" tiek izmantots sava ķermeņa svars. Veicot pat ļoti vienkāršus vingrinājumus, ir jānotur ķermeņa poza un stabilitāte, kas savukārt liek darboties dziļajai muskulatūrai, tādēļ treniņš ir īpaši efektīvs.

 

AUGSTAS INTENSITĀTES NODARBĪBAS

 

DANCE CLASS- lielisks veids kā kombinēt sportu, dejas un labu noskaņojumu. Šie treniņi palīdz attīstīt lokanību, plastiku, izturību, koordināciju un ritma izjūtu. Nodarbība lieliski strādā kā sirsds asinsvadu treniņš un tauku dedzinātājs. Dažādi deju stili vienkopus ļaus atbrīvoties un uzlabot garstāvokli.

 

RW - nodarbībā tiek imitēta kalnā kāpšana. Nodarbība notiek uz speciālām iešanas un skriešanas trenažiera platformām mūzikas pavadījumā. Nodarbība paredzēta dažādiem sagatavotības līmeņiem, jo katrs nodarbības dalībnieks individuāli var regulēt slodzi. Nodarbības uzlabo sirdsdarbību, elpošanas un asinsrites sistēmu darbību. Tā palīdz ātri atbrīvoties no liekā svara un lieliski cīnās ar celulītu.


BB - nodarbības uz speciāliem velotrenažieriem atbilstošas mūzikas pavadībā, kas ir paredzētas gan iesācējiem, gan augstas klases sportistiem. Katrs nodarbības dalībnieks individuāli var regulēt slodzi, un tāpēc tās ir lieliski piemērotas pat tiem, kam ir paaugstināts asinsspiediens, problēmas ar mugurkaulu vai locītavām. Nodarbības uzlabo sirdsdarbību, elpošanas un asinsrites sistēmu darbību.

Body Bike trenē izturību un palīdz ātri atbrīvoties no liekā svara.

 

POWER STEPšī nodarbībā ir domāta visiem tiem, kam patīk intensīvi treniņi ar dažādiem spēka vingrinājumiem. Nodarbībā nav horeogrāfisku kombināciju, bet ir dažādi vngrinājumi izmantojot stepa platformu, kas nomaina viens otru. Treniņš būs piemērots gan vīriešiem, gan sievietēm!


POWER – spēka nodarbība visu muskuļu nostiprināšanai un formu veidošanai. Nodarbībā mijas spēka un kardio slodze. Visi vingrinājumi tiek virknēti bez horeogrāfijas un ir viegli izpildāmi.

 

TRENIŅŠ LUCAVSALĀ – treniņš svaigā gaisā ar skriešanas vingrinājumiem, kas mijas ar spēka vingrinājumiem un vienkārši skriešanu. Treniņš sākas no sporta kluba telpām, kur visi kopā dodamies uz parku trenera vadībā!

 

NTC - ir izstrādājuši profesionāli Nike treneri, lai maksimāli Tevi motivētu un fokusētu vislabākā rezultāta sasniegšanai. Vingrinājumi šajā nodarbībā trenerē balansu, stabilitāti, piešķir ķermenim kustību brīvību jebkurās citās aktivitātēs; nostiprina ķermeņa augšdaļu, muguru, vēdera muskuļus. Vingrojumi ir funkcionāli gan profesionāliem sportistiem, gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muskulatūru.


ZEMAS INTENSITĀTES NODARBĪBAS

 

PILATES - atzītas nodarbības pasaules fizioterapeitu, ortopēdu un sporta ārstu aprindās. Regulāri nodarbojoties tiek nostiprinātas ne tikai lielās, bet arī dziļās muskuļu grupas. Galvenais akcents tiek likts uz muguras un vēdera muskulatūras nostiprināšanu (korsetes daļu). Pilates – skaista ķermeņa izkopšanas metode. Nodarbība piemērota ikvienam, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības pakāpes.

 

FITNESS YOGA - Nodarbības laikā apgūst jogas pamatkustības un pozas (asanas), kas attīsta lokanību un spēku, kā arī iemāca atslābināties. Palielinās imunitāte, papildinās enerģijas krājumi. Koncentrējot uzmanību elpošanai, muguras stāvoklim un ķermeņa kustībām, Jūs sākat pilnībā kontrolēt savu ķermeni un tā darbību.

 

SLOW & STRONG –vinginājumi nodarbībā tiek izpildīti lēnā tempā liekot uzsvaru uz muskulatūras dziļākajiem slāņiem. Piemērota nodarbība ikvienam!

 

CALLANETICS - tā ir ārstnieciska un atveseļojoša vingrošana, kas nodrošina ķermeņa dziļās muskulatūras stiprināšanu, īpaši noslogojot iegurņa muskulaturu. Šī zinātniski izstrādātā vingrojumu sistēma ar stingri noteiktajām vingrojumu pozām, sekmē kustību aparāta veselības saglabāšanu un spēj profilaktiski novērst muguras sāpju rašanos.

 

TOTAL PRESSStipra mugura un trenēta vēderprese ir gan labas stājas, gan veselas muguras, un arī spēcīga ķermeņa pamats. Šinī nodarbībā tiks trenēta gan vēdera prese, gan mugura, gan sāni. Īpaši piedomājot ne tikai par acīm redzamajiem, bet arī par dziļajiem muskuļiem.

 

 

NODARBĪBAS BĒRNIEM

 

JOGA BĒRNIEM - vingrošanas nodarbība bērniem, kas ietver spēles, dzīvnieku attēlošanu izmantojot dažādas kustības no jogas un elpošanas vingrinājumus. Nodarbībās joga tiek izmantota kā vingrošanas veids, nevis garīgā pārliecība.

Darba laiki

P - C: 07:00 - 22:00
Piektdiena: 07:00 - 21:00
Sestdiena: 08:30 - 15:00
Svētdiena: Slēgts

Tālrunis: +371 67 471 444
Mob. Tālr.: +371 22 822 444
E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Sporta Klubs PANATTA
Rīga, Mūkusalas iela 73 T/C Maxima 2. St.
LV-1004